موجود در انبار
ارسال فوری

چگونه یک نماز خوب بخوانیم؟

4.5 (از 8 رای)
سال نشر:
1399
تعداد صفحات:
215

فروشنده

آلمابوک
ارسال فوری
60,000تومان
افزودن به سبد
ارسال رایگان
ضمانت سلامت فیزیکی
مشاوره حین خرید کتاب (ساعت ۹الی۲۱)
کتاب حاضر برگرفته از سلسله مباحث استاد پناهیان با موضوع "چگونه یک نماز خوب بخوانیم " است که در حرم مطهر رضوی در مشهد ارائه شده است و نسخه صوتی آن مورد استقبال گسترده اقشار مختلف، به ویژه دانشجویان و دانش آموزان و مراکز آموزشی - پرورشی قرار گرفت. راه سادۀ خواندن یک نماز خوب چیست؟ مهمترین ویژگی یک نماز خوب چیست؟ چگونه نماز بخوانیم تا از نماز لذّت ببریم؟ چرا نماز در ما تاثیر نمی گذارد؟ نماز ما چه اِشکالی دارد؟ مهمترین راه ترویج نماز چیست؟ و ... . پاسخ تمامی این سوال ها را می توان در کتاب «چگونه یک نماز خوب بخوانیم» پیدا کرد. این کتاب مجموعه سخنرانی های حجت السلام علیرضا پناهیان در قالب کتاب است.
در بخشی از این اثر ارزشمند چنین می خوانید: نماز خوب خواندن، رسیدگی به واجبات نماز است. نماز خوب خواندن یعنی اینکه واجبات نماز را بپذیرم، و به آن گردن بنهم. واجبات نماز طوری قرار داده شده اند که معمولاً برای انسان خسته کننده هستند. قسمت های واجب نماز به گونه ای است که بعد از چند روز، نماز برای آدم تکراری می شود. کافی است همین را بپذیریم. و این پذیرش را در چهره و رفتار خودمان نشان دهیم. به خدا نگوییم «خدایا، نماز برای ما تکراری و ملال آور شده است.» به خدا نگوییم که «عبادت دیگری را به ما پیشنهاد بده تا برایمان جذاب تر باشد و ما با لذت عبادت کنیم!» به این فکر کنیم که چرا خدا نماز را تا این اندازه تکراری، با یک روال ثابت، به سوی یک قبله ثابت، و با یک سری اذکار ثابت برای ما قرار داده است؟ درِ خانۀ خدا بایستیم و بگوییم: خدایا! می خواهی نماز برای ما تازگی نداشته باشد؟ پس می خواهی برای ما چه خاصیتی داشته باشد؟ همان را به ما بده! نماز یک عمل جدید نیست که از بابت جدید بودنش برای ما لذت بخش باشد، عملیات نماز از بس که تکراری است، لذتش از بین می رود.

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

امکان تحویل در محل

امکان پرداخت در محل

7 روز هفته 24 ساعته

ضمانت اصل کالا

7 روز ضمانت بازگشت وجه

کلیه حقوق محصولات و محتوای این سایت متعلق به نیم فاصله می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت غیر مجاز و بدون رضایت ماست.
طراحی و توسعهآلماتک